dimecres, 13 d’octubre del 2010

Les maletes


Jo ja ho tinc clar, m'enduré la motxilla petita per anar amunt i avall, amb tot el necessari pel dia a dia, i alguna muda d'emergència. I la maleta amb rodes amb la resta d'equipatge per a fer còmodament els trasllats de l'hotel al 4x4, de l'aeroport a l'hotel, de l'hotel al tren, etc.

L'avantatge que té la meva maleta és que es converteix en motxilla. Porta unes corretges amagades que es poden treure. Així si el terra està malament la carrego a l'esquena i ja està.



El desavantatge és que la tela amb la què està feta és com una esponja. A la que plou una mica s'empapa completament. Per a solucionar-ho vaig anar al Decathlon i vaig comprar un esprai impermeabilitzant. Ahir la vaig ben ruixar, espero que funcioni. Ja us diré.

De tota manera, per si de cas ho posaré tot en bosses de plàstic.

1 comentari:

  1. Doncs jo crec que al final portaré la meva maleta de dues rodes Samsonite. És petitona (38,5 L), però m'hi cap tot!!
    Vaig estar provant de portar el mateix dins la motxilla, però l'esquena se'n recent... ;-( Tot i la natació dels darrers mesos!!!
    Jo no la puc convertir en motxilla com el Benja, però la meva sí que és impermeable.
    No es pot tenir tot!

    ResponElimina