dilluns, 18 d’octubre del 2010

Companys de viatge


Ja queda menys...
Avui ha estat el meu darrer dia de feina. Demà em dedicaré a acabar les PACs i dimecres els darrers preparatius. És que a aquestes alçades ja no hi ha qui es concentri!
Ja fa uns quants dies que he deixat la maleta feta, però ens queda revisar la farmaciola, documentació i la motxilla de mà.

Doris Lessing va ser Nobel de Literatura el 2007
He estat pensant quins llibres vull que m'acompanyin en aquest viatge, i finalment m'he decantat per dos clàssics: "El quadern daurat", de la Doris Lessing, i "El cor és un caçador solitari", de Carson McCullers. De la Lessing no he llegit mai res, i en tinc moltes ganes! És d'aquelles autores que sempre vull llegir, però mai trobo el moment. El segon llibre, el vaig llegir fa un munt anys, en la meva adolescència, i en tinc record especial. Tampoc sabria dir quin és exactament l'argument, però  la sensació que m'acompanya al recordar-lo és bonica.

Tindrem moltes hores per omplir, crec!, i espero que els dos llibres em durin tot el viatge. El de la Lessing és un senyor "totxo" de 850 pàgines en format butxaca, fulls extraprims i lletra minúscula (en castellà, ;-( llàstima!, no vaig trobar aquesta edició en català). El de McCullers ja és més lleuger i en català, tot i ser també de butxaca.

Apa, ja us explicaré què m'han semblat!

5 comentaris:

  1. Tela amb el totxo de la Lessing. T'aviso: és dur de pelar!

    ResponElimina
  2. Per cert, jo el tinc en català... I em sembla que me'l vas comprar tu a Pròleg!

    ResponElimina
  3. És veritat! Però crec que el que et vaig comprar no és de butxaca. Aix... si no em fa el pes, sempre puc comprar algun llibre allà mateix. Almenys no tindré el problema de l'idioma!

    ResponElimina
  4. Ei!!! Que tingueu molt bon viatge!!! Ahir anava atabalada i no vaig pensar que ja marxaves i no et vaig acomiadar. Una abraçada i petons perquè us acompanyin per aquests móns tant bonics de Déu... Quina envegeta! Saluda el salar de part meva ;-)
    Neus

    ResponElimina
  5. Gràcies, Neus!!!! Pensaré molt en tu al Salar!! Si vols et porto una mica de sal o un jersei de llana d'alpaca... ;-) Una abraçada ben forta!

    ResponElimina